Usergroup Schweiz

Das Forum für regionale Aktivitäten in der Schweiz und in Liechtenstein.
thoha
Mitglied
Beiträge: 372
Registriert: 11.01.2006 19:28
Wohnort: Oetwil an der Limmat CH
Kontaktdaten:

Beitrag von thoha »

sicher scho gits da Schwiizer i dem Forum, aber ich gsehene de Sinn vo sonere Usergroup ned ganz. isch das eifach e gruppe wo halt gruppe isch, damits da e so iiträit isch oder sind da au aaläss planet?

De wegem Sackmesser: Mer hend es paar nerüemti sache, am beste verschenkemer doch es paar kloneti Matterhörner :P

(Und na extra für Schwiizer: es git en schöne summer (böögg 10:28 ))
draetti
Mitglied
Beiträge: 1
Registriert: 05.06.2006 21:47

Beitrag von draetti »

thoha hat geschrieben:(Und na extra für Schwiizer: es git en schöne summer (böögg 10:28 ))
Kleinere Supportanfragen sind willkommen
Hi Thomas,
hoffemer, de schööni Summer chonnt no.
E lokali user-gruppe wär villicht mängisch nid schlächt, für wenn me-n-öpper suecht, wo eim grad vor Ort am Compi cha hälfe - wie-n-ich zum Bischpill i nächschter Ziit. Würd das allefalls no onder chliineri Supportaafroge falle - wär villicht im Juli und Auguscht insgesamt 10 bis 15 Schtund Uufwand, 1 - 2 x in Länzburg, de Räscht per Mail oder am Telifon. Mit öppe 25 CHF pro Schtund symbolisch zahlt.
Wenn im Prinzip interessiert wärsch, chönnte mer luege, öb umgekehrt das zbiete hesch wo-n-i-bruuche.
Draetti
Thomas-w
Mitglied
Beiträge: 7
Registriert: 07.01.2008 16:52

Beitrag von Thomas-w »

hallo mitänad ^^

ich würd mich au freue wenns e schwizer ug git und natürlich bitrette
Benutzeravatar
rogerboy
Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 25.01.2008 15:54

Usergroup JA - aber wer moderiert diese?

Beitrag von rogerboy »

Hallo Thomas

Sicher wäre dies Interessant, zumal die meisten Schweizer Provider ihre MySQL-Datenbanken echt schweizerisch konfiguriert haben und nicht dem utf-8 Standard angepasst haben (also wieder einmal eine Insellösung), was vielfach Probleme mit der Charakterdarstellung gibt. Ich kann ein Lied davon singen.

Aber jemand müsste sich als Moderator zur Verfügung stellen - vielleicht Du?

Gruss aus Emmen
Roger alias rogerboy
thoha
Mitglied
Beiträge: 372
Registriert: 11.01.2006 19:28
Wohnort: Oetwil an der Limmat CH
Kontaktdaten:

Re: Usergroup JA - aber wer moderiert diese?

Beitrag von thoha »

rogerboy hat geschrieben:
Aber jemand müsste sich als Moderator zur Verfügung stellen - vielleicht Du?
Link zum Forum?
Benutzeravatar
rogerboy
Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 25.01.2008 15:54

Usergroup Schweiz

Beitrag von rogerboy »

Lieber thoha

Was meinst Du mit Links? Diese gibt es eben noch nicht. Es müsste sich eben jemand als Forummoderator zur Verfügung stellen um eine Usergroup Schweiz zu gründen.

Gruss
Rogerboy
Benutzeravatar
LePapillon
Mitglied
Beiträge: 2
Registriert: 12.01.2008 12:13

Auch aus der Schweiz

Beitrag von LePapillon »

Hallo mitenander

ich chum auch us der Schwiz, kann aber nid viel zum php bitrage, bin noch ganz am Afang.

liebi Grüess Papillon
Benutzeravatar
Pfotenwelt
Ehemaliges Teammitglied
Beiträge: 427
Registriert: 26.01.2008 23:38
Wohnort: Zug

Beitrag von Pfotenwelt »

Ich chome au us de schwiiz,

Allerdings nöd so versiert mit coding. Aber deför eher im Design segmänt. Mache jetzt denn auch bald es Forum uf, wo mer sech chan hilf hole zum thema styles und template fürs phpbb3. Plus au ufträg erteile usw. Also wenn öpper no sött inträsse ha dört mit z mache und im grafische teil au nöd so schlächt isch, dörf sich gärn bi mer mälde.
Antworten

Zurück zu „phpBB in der Schweiz und Liechtenstein“