zum biispiel?Feuerwolf hat geschrieben: Do erfahrsch den sache wo du no gar nie ghört hesch aber genau so stolz druf chasch sie.
[CHpUG]: Kommst im Morgenrot daher ....
Forumsregeln
Beachtet die Regeln für phpBB.de-Usergroups
Beachtet die Regeln für phpBB.de-Usergroups
Letsti isch Hends über d'schwizer Atombunker brichtet.
Unteranderem hends Brocht, das die Gröscht datesicherigsfima i de schwiz ihri Date imene Ehemolige Bunker ufbewahrrt.
Eis vo dene Bunker hends zumene hochexklusive Velsehotel umbaue.
Nöd nur jede Kanton hed sin Bunker für de Kantonsrot sondern au fasch jedi grösser Gmeind.
De Bundesrotsbunker wo grad ufglösst wird het Munition a lager gha um e halbs johr lang fasch ununterbroche z'schüsse. und genausolang selbständig sich z'versorge.
Unteranderem hends Brocht, das die Gröscht datesicherigsfima i de schwiz ihri Date imene Ehemolige Bunker ufbewahrrt.
Eis vo dene Bunker hends zumene hochexklusive Velsehotel umbaue.
Nöd nur jede Kanton hed sin Bunker für de Kantonsrot sondern au fasch jedi grösser Gmeind.
De Bundesrotsbunker wo grad ufglösst wird het Munition a lager gha um e halbs johr lang fasch ununterbroche z'schüsse. und genausolang selbständig sich z'versorge.
Suche einen php Programmierer der in der NordOstschweiz wohnt.
-
- Mitglied
in real oder numme s'Spiel "Mafia"?
Na wege Mafia: ich bin letscht Herbscht in Sizilie gsi, unter anderem au in Corleone, em "Hauptort" vo de mafia (dete, wos letschthin eine gschnappt hend) und dete laufed all Polizischte mit Chugelsichere Weschte umenand!! Chunnsch der vor wie im Chriegsgebiet
in real oder numme s'Spiel "Mafia"?
Na wege Mafia: ich bin letscht Herbscht in Sizilie gsi, unter anderem au in Corleone, em "Hauptort" vo de mafia (dete, wos letschthin eine gschnappt hend) und dete laufed all Polizischte mit Chugelsichere Weschte umenand!! Chunnsch der vor wie im Chriegsgebiet

-
- Mitglied
Wenn mer "the road to perdition luegt" weiss mer scho einiges über d'Mafia.
Ich han mich bi eus dehei im Buech "Gangster von Chicago" mal schlau gmacht:
z.B de Al Capone:
Erreichtes Alter: 48
Morde: 10
Gefängnisaufenthalt: 11 Jahre
Gehalt: $ 35'000'000
Man errreicht mehr mit einem freundlichen Wort und einer Pistole als mit einem freundlichen Wort allein"
oder sin handlanger Frank Nitti "Der Friseur"
Erreichtes Alter: 54
Morde: 14
Gefängnisaufenthalt: 5 Jahre
Gehalt: $ 1'600'000
Im vergliich zum Al bechunnt de Nitti grad mal es seehr bescheidnigs Salär, au dete hets sich die Schäär zwüsche "Reich" und "arm" scho uuftah, nume imene andere Gwerb
Wenn mer "the road to perdition luegt" weiss mer scho einiges über d'Mafia.
Ich han mich bi eus dehei im Buech "Gangster von Chicago" mal schlau gmacht:
z.B de Al Capone:
Erreichtes Alter: 48
Morde: 10
Gefängnisaufenthalt: 11 Jahre
Gehalt: $ 35'000'000
Man errreicht mehr mit einem freundlichen Wort und einer Pistole als mit einem freundlichen Wort allein"
oder sin handlanger Frank Nitti "Der Friseur"
Erreichtes Alter: 54
Morde: 14
Gefängnisaufenthalt: 5 Jahre
Gehalt: $ 1'600'000
Im vergliich zum Al bechunnt de Nitti grad mal es seehr bescheidnigs Salär, au dete hets sich die Schäär zwüsche "Reich" und "arm" scho uuftah, nume imene andere Gwerb

-
- Mitglied
Meinsch du das da? www.swissvault.ch ?Feuerwolf hat geschrieben: Unteranderem hends Brocht, das die Gröscht datesicherigsfima i de schwiz ihri Date imene Ehemolige Bunker ufbewahrrt.