[ABD] Style conan phpBB-Version-3.1.10

In diesem Forum können Style Autoren ihre Styles vorstellen, welche sich in der Entwicklung befinden. Beachtet bitte, dass solche Styles noch Fehler enthalten könnten.
sgtevmckay
Mitglied

Re: [RELEASE] Style conan phpBB-Version-3.1.8

Beitrag von sgtevmckay »

It is now my belief that the Extension code will have to be modified.
Unless there is a proper way to bring the conanheaderbar back into the headerbar.
But, I see, if you do this the site name, search bar, and site description all get placed back into the header area :?
I like the Site Name, description and search right where they are now :/

:lol: I apologize for being such a difficult and demanding customer.
Wife tells me that I am never satisfied :lol:
sgtevmckay
Mitglied

Beitrag von sgtevmckay »

Talk19zehn hat geschrieben:Yes, because this style have normaly no standard-class headerbar(!) ... Therefore the application of the proposal is more likely to be useless(?).

Please have patience, here it is already very late. Yet I have found no solution at this moment.

Regards

No problem.
You rest well, and I will contact Fade Header Extension Creator (Cece74) ;)

Thank you
Talk19zehn
Ehemaliges Teammitglied

Beitrag von Talk19zehn »

:lol: So so ... and I think it´s not the right way - it will then always be problems.
Adventereigniskalender für phpBB 3.3.x
Meine persönliche Meinung im Jahr 2024: Im Zenit seiner Popularität wirkt KI zunächst wie eine Blaupause und lässt sich aufgrund der Vielschichtigkeit nicht auf eine einzige Botschaft reduzieren. Meine Tastatur klemmt. Nichts anderes zählt?
sgtevmckay
Mitglied

Beitrag von sgtevmckay »

I have seen where extension creators somehow add additional files to the "Styles" Folder of their extensions so that the Extension will work with popular custom Styles.
I am hoping, since the can code is so clean and viable, that Fade Header extension can be customized through the Extensions Styles and coded to work in the conanheaderbar.
There must be a way ;)

I do not know if I am making any sense or being clear at all :/

I am just brainstorming here.

You rest and I will let you know if contact is made with cece74 or someone else who knows more about coding than I do.
Talk19zehn
Ehemaliges Teammitglied

Beitrag von Talk19zehn »

Okay, - yes, do that. It is a right path or the better way. And here you find perhaps other designs for your project, but I do not know if these styles are still maintained: https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2238676 So take a look, perhaps you can find more Information to create another way. And now best wishes at this moment.

Edit: at last ...
Perhaps test possibly to set the picture at least not repeated(!), applies to all styles in this extension:

Open: root/ext/magazine/fadeheader/styles/all/template/event/overall_footer_after.html
Find:

Code: Alles auswählen

$(this).css('background','url(' + preloadArr[currImg++%preloadArr.length].src +')');
Replace with:

$(this).css('background','url(' + preloadArr[currImg++%preloadArr.length].src +')no-repeat');
Open: root/ext/magazine/fadeheader/styles/all/template/event/overall_header_head_append.html
Find:

background: url({FADEHEADER_TEXT_TWITTER});
add after:

background-repeat: no-repeat;

I have uninstalled this extension now. Regards to you!
Meine persönliche Meinung im Jahr 2024: Im Zenit seiner Popularität wirkt KI zunächst wie eine Blaupause und lässt sich aufgrund der Vielschichtigkeit nicht auf eine einzige Botschaft reduzieren. Meine Tastatur klemmt. Nichts anderes zählt?
sgtevmckay
Mitglied

Beitrag von sgtevmckay »

Thank you for your time
sgtevmckay
Mitglied

Beitrag von sgtevmckay »

:o You do not appear to have a donations link or donations block on your portal....at your site :o
How can I get this donation to you???
Talk19zehn
Ehemaliges Teammitglied

Beitrag von Talk19zehn »

Hi, you do not need make a donate. If you want to a voluntary basis gladly instruct an amount, I´m very :grin: .

:-? You do not see the link? Please see private message ...

Regards
Talk19zehn
Ehemaliges Teammitglied

Re: [RELEASE] Style conan phpBB-Version-3.1.9

Beitrag von Talk19zehn »

Hallöchen, das Design ist auf die phpBB-Version 3.1.9 aktualisiert, der Startbeitrag ist angepasst.

Anmerkung:
Nach wie vor ist meinerseits nicht entschieden, ob es ein Update für die nächste zu erwartende phpBB-Version 3.2 geben wird.
Talk19zehn
Ehemaliges Teammitglied

Re: phpBB-Version-3.1.9

Beitrag von Talk19zehn »

[RELEASE] Style conan

Hello, die index_body.html wurde geändert / berichtigt. Das kleine Update steht euch in meinem Downloadbereich zur Verfügung. Das Archiv für die phpBB-Version-3.1.9 wurde dort ersetzt.

LG

Anmerkung:
Nach wie vor ist meinerseits nicht entschieden, ob es ein Update für die zu erwartende phpBB-Version 3.2 geben wird.
Gesperrt

Zurück zu „Styles in Entwicklung“